piatok 14. októbra 2011

My nails today - crackling orange

Ahojte. V poslednej dobe som sa rozhodla viac starat o svoje telo - pravidelnejsie sa kremovat (minimalne tie patrie ktore to vyzaduju), obmedzit pouzivanie kulmy (preto papiloty), kupovat sampony pokial mozno bez silikonov, pravidelne si peelingovat plet, cistit si plet na tvari aj cistiacou vodou (nielen odlicovacom) a samozrejme aj viac dbat na svoje ruky a nechty.
O tom bude aj dnesny prispevok - o mojich nechtoch. Donedavna som sa o ne takmer vobec nestarala - mala som ich sice ciste, ale kazdy inej dlzky - ziadneho tvaru. Bohuzial, nemam prirodzene pekny tvar nechtov (ako napr.moja sestra:), mam ich skor take ploske a okruhle, a tiez su dost krehke, stiepia sa, lamu sa.. Preto ich musim vyzivovat zvonku aj zvnutra, pilnikovat ich a ked sa jeden zlomi, zial vsetky ostrihat. Presne tak ako dnes :( Cize mam momentalne uplne kratke nechty. Aj kratke nechty sa vsak daju upravit :) Mne sa najviac paci kvalitne urobena francuzska manikura (klasicka, s bielymi koncami), alebo jednofarebny leskly lak (najlepsie v pastelovych farbach). Moje nechty su zvycajne kratke, maximalne polodlhe. Asi este nikdy sa mi nestalo, aby som mala zaroven vsetky nechty dlhe (vzdy sa mi nejaky zlomi). Dlhe a pevne som ich mala jedine vtedy, ked neboli moje - cize gelove. Tie som vyskusala 2x v zivote - upravene na sposob klasickej franc. manikury. Boli naozaj velmi pekne, avsak gelove nechty este viac oslabili tie moje vlastne :( Preto dnes skusam vselijake mozne sposoby ako spevnit nechty a podporit ich rast - stale som vsak nenasla nic konkretne, co by dlhodobo zlepsovalo ich stav. Ak teda o niecom viete - sem s tym! :) (poznamka - nelakovanie nepomahalo, takisto ani spevnujuce laky, ani olej na nechtovu kozicku a jej masirovanie).

Dnes som sa o svoje nechty postarala nasledovne:
left to right: P2 Quick Cuticle Remover, Sally Hansen Nailgrowth Miracle, MNY lososovy, P2 crackling cierny, P2 Nail Art Top Coat, Nivea Soft krem
1. P2 Quick cuticle remover - Prvykrat v zivote som pouzila odstranovac nechtovej kozicky. Nefungoval uplne tak ako by som ocakavala, nazdavam sa vsak, ze to bola moja chyba, pretoze som nepouzila pomarancove drievko (ani nic ine tak tvrde) ale len obycajnu vatovu tycinku (nic ine som nemala po ruke + som tento sposob videla v jednom videu s navodom ako pouzivat odstranovac kozicky). Nevadi, uvidim co to spravi nabuduce - pri spravnom pouziti. Zatial sa zdrziavam hodnotenia :)

2. Sally Hansen - Nailgrowth Miracle - Tento vyrobok garantuje o 30% dlhsie nechty v priebehu 5 dni, ma sa nanasat kazdy 2. den a stoji okolo 8 eur. Bohuzial, musim skonstatovat, ze ani po niekolkotyzdnovom pravidelnom pouzivani sa ziadny "miracle" nekonal :( Vkladala som do tohoto vyrobku velke nadeje, pretoze som nan citala same chvaly, ale musim skonstatovat, ze u mna nefungoval. Par hodin po naneseni sa zacal odlupovat (alebo skor supat, je akoby elasticky, nepraska ako bezny lak) a nanasanie kazde dva dni je pekne otravne, navyse cim viac laku mate, tym horsie to je lebo sa potom olupuje aj s vrstvami nechtu. A to napriklad aj po beznom umyti ruk. Nechty mi nespevnil vobec, o raste nemoze byt ani rec, nijako ho nezrychlil ani nespomalil. Efekt teda ziadny. Je mi luto ho vyhodit (vzhladom na to kolko stal, tolko totiz nestal asi ani jeden moj lak!) a preto ho pouzivam ako podkladovy lak..

3. MNY - maybelline new york - odtien 342 - krasna farba, syta lososova, staci naniest 1 vrstvu, dobre sa nanasa, nezanechava stopy po stetceku, nerobi bublinky. Jedine minus - dlho schne :)

4. P2 cosmetics - Crackling Top Coat - odtien 010 black explosion - dlho som bola zvedava na to, ake su "crackling" laky v skutocnosti a preto som si jeden kupila a vyskusala :) ma to trosku inu konzistenciu ako lak, je to trosku ako tuš, nie je to take viskozne ako lak :) ale teda efekt je velmi zaujimavy - musite ho nanasat rychlo a v tenkej vrstve - hned ako ho nanesiete zacne praskat :) Ked popraska kompletne, treba este chvilku pockat  apotom ho zo 2x prelakovat priesvitnym lakom - pretoze samotny crackling lak je matny. Moj zaver - efekt zaujimavy, nie je s tym ani vela prace :) Avsak nepovazujem tento druh zdobenia nechtov za nejaky zvlast krasny, kupila som si ho cisto zo zvedavosti. Ked budem mat chut pouzijem ho znova, ale na kazdodenne nosenie podla mna urcite nie je.

5. P2 Nail Art Top Coat - klasicky ciry nadlak - niet co dodat :)

6. Nivea Soft mini balenie - velmi dobra vecicka do kabelky - zmensenina Nivea Soft kremu, ktory je dobry naozaj na vsetko (tvar, telo, ruky) a nadherne vonia. Nivea je skratka klasika :) Kremujem si tymto kremom ruky niekolkokrat denne, pretoze na jesen a v zime ich zvyknem mat hrozne suche (kto nie, vsakze) a vyzeraju potom staro :( a to sa mi nepaci. Dobry krem je v starostlivosti o pokozku ruk podla mna zaklad :)

To je na dnes vsetko, pokojne mi napiste ako sa o nechty/ruky starate vy a co odporucate, velmi rada si to precitam a vase rady zuzitkujem :) Pripajam par obrazkov:



3 komentáre:

  1. Mne sa náhodou výsledný efekt páči, príde mi to viac zaujímavé ako obyčajné jednofarebné nechty. Všetkého ale veľa škodí, takže by som to určite striedala aj s inými štýlmi zdobenia nechtov. Môžem sa opýtať, kde si kúpila ten crackling lak?

    OdpovedaťOdstrániť