utorok 11. októbra 2011

Clothes & accessories shopping 1

Ahoj, kedze uz definitivne nastala jesen (hoci dnes bolo zase krasne a teplo:) bola som nutena ... ehm, no nie nutena...ale je to dobra vyhovorka na kupu par novych kuskov :) Skratka, pokupila som si nejake oblecenie. V Passau maju celkom fajn vyber, a navyse v C&A maju momentalne 25% zlavu na vsetko :) Konecne som natrafila na nohavice, ake som uz dlho potrebovala - obycajne, cierne, bavlnene, rovne. Sedeli mi perfektne, tak som si pre istotu zobrala hned dvojo :) Okrem toho som si kupila dlhsi tenky sveter v kavovych odtienoch - na jesen idealny (nie je ani prilis teply, ani prilis tenky), dlzka asi do polky stehien. Okrem veci z C&A som si kupila v nejakom neznamom obchode obycajny jednofarebny sveter - farba fuchsia/purpur (neviem k comu ma blizsie, skratka fialovy :D), dlhsie svetro-saty s dlzkou cca do polky stehien - farba bordova, sportovu podprsenku - farba petrolejova, obycajne cierne tricko s dlhymi rukavmi a tmavomodre bavlnene pancuchy. Kupila som si aj sivu podprsenku a sadu nohaviciek, ale o tom tu tusim prilis pisat nemusim :D
Z doplnkov som objavila krasny modry prsten, okrem toho som si musela kupit kefu na vlasy (taku mensiu, prakticku) a vyskusala som papiloty. Je to super vec, pouzivaju sa uplne jednoducho, sluzia na tvorbu vln bez pomoci kulmy (cize setria vlasy), jedina nevyhoda je, ze sa pouzivaju na vlhke vlasy a treba ich mat vo vlasoch kym uplne neuschnu - napriklad cez noc :) Kedze ale su penove, tak sa s nimi spi pohodlnejsie ako s klasickymi natackami. Kupila som si 4 sady po 6 kusov - 2x ruzove, 2x modre.
Ale jeden pohlad je za tisic slov, preto pripajam fotky :)
P.S.: Sportovu podprsenku som si preto, lebo som zistila ze tu maju skolske fitko za 10 eur/semester! Waaaa, to sa bude cvicit :) --- Cierne nohavice a cierne tricko som nefotila, lebo su naozaj uplne klasicke, iste si ich kazdy vie predstavit :)

fialovy sveter

bordove saty/sveter

petrolejova sportova podprsenka

dlhy hnedy sveter

tyrkysovo-modry prsten

4 komentáre:

  1. petrolej je modry? inak pekne veci, hlavne ten prsten. aj ekd moc nechapem svetrom s kratkym rukavom. a to fitko ti zavidim, u nas stoji 10 € jeden tyzden!!! a aj tak tam je milion ludi, takze pre mna bez sance tam chodit...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ani ja moc nechapem svetrom s karatkym rukavom, ale tak zasa ked si pod to das tricko s dlhym rukavom, tak to vyzera celkom dobre... ta podprda je super....a sportove su asi aj lepsie, hlavne co sa tyka lymfatickeho systemu...
    Z.

    OdpovedaťOdstrániť