štvrtok 6. októbra 2011

Stále žiadny byt... zato dom áno! :)

Áno, áno, dobre čítate. K O N E Č N E máme ubytovanie :) a nie hocijaké - rovno rodinný dom. Pekne so záhradou terasou, mám vlastnú pracovňu. Plne zariadený, 15 min pešo od univerzity. Čo viac si môže človek želať? Má to len jedinú nevýhodu - tou je jeho vyššia cena za mesačné nájomné. Vzhľadom na to, že sme nemuseli podpísať zmluvu na celý rok (lebo už aj to sme zvažovali prinajhoršom) sa to ale oplatí, lebo sme si dali predbežný dátum ukončenia nájmu 15. marca a aj ten ešte môžeme po dohode s domácim zmeniť. Takže je to naozaj super! Mala som predpripravený článok, ktorý som však musela zmeniť (keďže v tom čase ako som ho písala sme ešte nemali ubytovanie). Zvyšok článku však ponechávam, jediné čo mi musíte prepáčiť je, že v tom zvyšku nie je diakritika. Verím však, že to nie je žiadny problém ;)

Na tomto blogu by som sa trosku chcela venovat aj takym zaujimavejsim veciam, ktore ma bavia :) a jednou z nich je aj svet kozmetiky, licenia, starostlivosti o plet, vlasy a tak dalej :) Nie som samozrejme ziadny (ani samozvany) odbornik ani vizazistka ani kozmeticka, len ma to skratka bavi :) Preto tu v tomto ohlade budem pisat viacmenej svoje skusenosti a postrehy, popripade nejake dobre tipy, ak nieco skvele objavim, alebo aj varovania, ak objavim nieco, za co sa vam neoplati vyhadzovat peniaze. Ked som sa chystala do Nemecka, tesila som sa najma na obchody. Pretoze je pravda, ze aj v takom malom meste, akym je Passau, je vyber ovela, ale ovela sirsi ako na Slovensku. Ci uz sa to tyka kozmetiky, obuvi, oblecenia, sortimentu lekarni, papierniciev, potravin, ale napr. aj cajovni, cokoladovni a roznych inych vyrobkov. A co je uplne skvele - ceny niektorych veci (na moje stastie zrovna takych, ktore ma zaujimaju - cize napr kozmetiky, cajov, a niektorych potravin) su tu spravidla nizsie nez u nas (minimalne rovnake, v drvivej vacsine pripadov nizsie a sem tam sa najde vynimka, ze aj vyssie ale to je malokedy - podla mojich doterajsich prieskumov). By the way - kvalita je taktiez casto vyssia.. Co ma dost mrzi na jednej strane, pretoze si nemyslim, ze Slovensko si "nezasluzi" dovoz kvalitnych veci... alebo ako to povedat.Bude v tom zrejme ale zohravat ulohu aj fakt, ze naozaj vela veci (najma potraviny, drogeria, lieciva) sa vyrabaju v Nemecku.
Ok, podme k tej kozmetike :) Za tie priblizne 2 tyzdne co som tu som si kupila zopar veci - pripajam fotky. Nie vsetky som uz stihla vyskusat. V dalsom prispevku napisem moje skusenosti s tymi ktore som uz vyskusala (resp. uz som ich predtym pouzivala na SVK a osvedcili sa mi). Zaroven pripajam fotku uctu za jeden z nakupov plus fotku toho nakupu, len tak orientacne, ake su tu ceny (porovnanie so SK cenami zatial nemam, nie je na to cas. Potom pripajam aj fotku ostatnej kozmetiky, ktoru som si tu kupila. Ospravedlnujem sa za kvalitu, je to fotene narychlo, starsim kompaktom. Tomu, co vyzera ako knizka, sa povenujem blizsie, az ked to vyskusam (je to make-up set na oci, pricom farby su ladene podla znameni, zaujimave :) Ak chcete mozte do komentarov napisat SVK ceny jednotlivych vyrobkov, aj ja som zvedava:). Tak zatial sa majte pekne a uzivajte slnecnu jesen (takuto milujem:)
P.s.: Som chora, hrozne ma boli hrdlo, dufam vsak ze do konca tyzdna vyzdraviem. Inak dnes som si kupila dalsi lak na nechty, metalicky zeleno-fialovy od Essence. A objavila som aj Essie, no su na moj vkus dost drahe, kedze lakovanie nechtov nepatri az tak medzi moje najvacsie manie :) tak neviem - oplati sa vyskusat? Ake su vase skusenosti?

účet za nákup v DM

left to right: Ebelin odličovacie tampóny (moje obľúbené), Balea depilačné prúžky na tvár, Garnier čistiaci peeling 3v1 (perfektná vecička pre zmiešanú pleť), Dove deodorant, lososový lak - Maybelline New York edícia, ružový a zlatý lak - Essence, Dove Visible Care sprchový krém, DM šumivý multivitamín, DontoDent zubná niť

left to right: sada na očný makeup pre znamenie Kozorožec, Býk a Panna, odlakovač na nechty, telový krém Laura Vandini (nádherne vonia a má perletový odlesk na slnku), Pantene Pro-V šampón na farbené vlasy, Taft lak na objem vlasov, Taft vosk na tvarovanie vlasov


4 komentáre:

  1. jeej, dlhy clanok :) inak ta zubna nit je najlepsia, pouzivam taku istu, ale u nas teda stoji viac. a zapni si vkladanie anonymnnych komentarov. a vypni captcha

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja používam tú istú niť... Sonina výchova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten make up book vyzera dobre, trosku mi vzhladom pripomina tie zo sephory:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. akú sú tie depilačné pásky ??
    petra-book.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť