pondelok 31. októbra 2011

Todays Make Up - brown eyes + pink lips

Hallo :) Dnes som konecne vyskusala sadu tienov, ktoru som si kupila uz pred par tyzdnami. Je to sada na ocny makeup podla znamenia - vhodna pre zemske znamenia (byk, kozorozec, panna). Obsahuje 4 ocne tiene, penovy aplikator, ciernu tekutu linku a ciernu riasenku. Farby ma celkom zaujali a hoci nie som na taketo licenie zvyknuta, rozhodla som sa vyskusat. Vysledny efekt si mozte pozriet sami*
Napokon ju hodnotim takto:
+ dizajn balenia
+ odtiene vhodne na tienovanie ton v tone
+ linka je dobrej kvality (asi ju budem pouzivat aj k beznemu liceniu, kedze linku pouzivam takmer kazdy den)
- najbledsi tien obsahuje trblietky ktore nie su velmi prijemne (padaju atd)
- pomerne slaba pigmentacia
- riasenka je velmi nekvalitna (uz som ju aj vyhodila)
Ci by som si tuto sadu kupila znovu? Asi nie :) (napokon - bol to len experiment) Celkovo mam dojem, ze sa mi hnede tienovanie nehodi, neviem preco.
* vzhladom na to ze v cca v 1/2 mojho licenia som bola upozornena priatelom "nech si pohnem" - sli sme vybavovat nejake veci - vysledok nie je taky ako v pripade ze by som tomu venovala viac casu (viac ako 5 minut :)

Pery k takymto ociam som zvolila v odtieni nude - konkretne cele pery som vymalovala konturkou od Essence - odtien 01 soft rose.

Paletka zvonku - vyrobene v Nemecku
Paletka zvnutra (je tam uz iba linka)
Moje oci odfotene s bleskom

Taktiez s bleskom, ale zatvorene

Na priamom slnecnom svetle

Pery na priamom slnecnom svetle (paci sa mi ta matnost)

4 komentáre:

  1. no ja som teda videla delenie tienov, podla farby oka, ale podla znameni teda nie. Inak podla mna sa ti to podarilo paradne, tlieskam aj nad dokonalou linkou!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná paletka, hezky nalíčené :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jej toto je celkom dobry napad, kde si tuto paletku kupila ?:)

    OdpovedaťOdstrániť