piatok 28. októbra 2011

Garnier Pure 3v1 - recenzia

Po kratkej prestavke sa ozyvam opat - mala som vela starosti a skola mi tiez dava zabrat (studovat na 2 skolach zaroven, na jednej po nemecky a anglicky a popritom sa snazit pisat diplomovku a rozmyslat nad dizertackou nie je sranda :) ale uz mam chut cosi napisat. A to konkretne moj pohlad a skusenosti s vyrobkom, ktory pouzivam uz peknych par rokov - mozno 4-5? Garnier Pure 3v1 - maska, peeling a cistiaci  krem (150 ml, cena 4-6 € - podla toho kde kupujete):
zdroj foto: http://www.chemistdirect.co.uk/
Natrafila som na nete na nasledovnu recenziu na tento produkt - citujem: 
Tento peelingový krém som si nekupoval ja.Má ho moja sestra z hľadiska funkcie príliš nespĺňa kvality také ako sa píše na povrchu tohto prípravku.Obsahuje príliš látok,ktoré Vašu pleť vysušujú a v prípade značky Garnier treba sa pozrieť za niečím kvalitnejším ,ale je to značka ,ktorú zaraďujem do strednej úrovne.Horśie od nej sú len Avon,Oriflame.Produkt,ktorý dávate na svoju pleť by mal byť čisto z prírodných zložiek - tento z prírodných zložiek nepozostáva ani náhodou.Prevažujú tu látky,ktoré Vašu pleť viac poškodia ako posilnia.Nanášanie tohto krému na tvár nie je ťažké.Nanesiete si určité množstvo krému na tvár,nos krk necháte 10 minút pôsobiť a neskor zmijete s vlažnou vodou.Treba tento akt opakovať maximálne 2 krát za deň - ráno a večer.Ak chcete ho taktiež vyskúšať tak sa nebráňte a skúste ho!
Pre:
Očisťuje Vašu pokožku od nadbytočných mazových nečistôt
Regeneruje a ošetruje Vašu pokožku
balenie 150 ml vydrží dos´t dlhú dobu nakoľko stačí nanášať iba málo množstva
Proti:
Pridrahý na to,že nemá výsledný efekt


(citovane z: http://problematicka-plet.heureka.sk/garnier-pure-cistiaci-gel-pre-hlbkove-cistenie-pleti-3-v-1-150-ml/recenze/)

Na zaklade mojich osobnych - dlhorocnych skusenosti si dovolim oponovat. Rozdelovat znacky na urovne je podla mna dost mimo realitu - mozme delit podla jednotlivych vyrobkov, nie podla celych znaciek. Pretoze jeden vyrobok moze mat niektora znacka perfektny, zatial co iny sa jej vobec nevydaril. Takto to je aj s Garnierom - farby na vlasy nic moc, starostlivost o plet celkom dobra kvalita (hovoria za mna moje skusenosti). Takisto oriflame, avon.. niektore veci sa im vydaria, niektore menej. Len tak na okraj - mala som nedavno moznost vyskusat Dior - Diorskin Forever - fluid foundation. Vysledok? Naozaj nic moc, plet vysusil, nerovnomerne zafarbil (ziadne zjednotenie pleti) a o fluide nemoze byt ani reci (fluidum ma byt jemne,takmer neviditelne a lahke). Tolko k tomu posudzovaniu vyrobkov na zaklade "dobrej" a "zlej" znacky.

Dalej - zlozenie. Cisto prirodne zlozenie nema komercny kozmeticky produkt ZIADEN. K tomu netreba komentar. Navyse - tento konkretny Garnier Pure obsahuje kaolin, zinok plus niekolko vytazkov z rastlin a neobsahuje dimethicon co povazujem za velke pozitivum.

Pouzitie - autor si zrejme neprecital, alebo nepochopil sposob pouzitia. Nestaci naniest a nechat 10 minut posobit. Prirodzene, peeling treba naniest a nasledne jemne masirovat (inak nema ziadny peelingovy efekt). Az potom zmyt vodou. V pripade vyuzitia ako masky treba naniest a nechat zaschnut 3 minuty (nie 10) a potom dobre zmyt vodou.Ak ho chceme vyuzivat ako peeling ci cistiaci krem, pouzivame ho 1 denne, ak ho chceme pouzit ako masku - pouzijeme ho 2-3x tyzdenne (ako uvadza vyrobca). Nikde nie je pisane, aby sa pouzival 2x denne. Len na okraj - nadmerne alebo nespravne pouzivanie kozmetiky moze vyrazne ovplyvnit jej inak pozitivny ucinok.. Takze najprv citame, az potom skusame, mily recenzent.

Mozno sa teraz pytate - preco tento vyrobok tak krvopotne obhajujem? Poviem vam preco. Je to jediny peeling na tvar, ktory mi naozaj vzdy, bez vynimky, pomohol.  Vdaka nemu mam plet bez vyrazok, nesupe sa mi nos, neupchavaju sa mi pory, nemam na tvari kadejake flaky. Objavila som ho asi pred tymi 4-5 rokmi, a v poslednom case som ho nevedela nikde na slovensku zohnat (zohnala som ho az tu v nemecku) a musim byt uprimna, znovu som objavila jeho ucinky. Mozno nesadne kazdemu, kazdopadne mne vyhovuje (mam zmiesanu, miestami dost suchu plet - najma na licach a najma v zime). Ak viete o podobnom vyrobku a mate pocit, ze si zasluzi pozornost, dajte mi vediet :) alebo napiste o tom clanok, ja sa vzdy rada dozviem nieco nove :)
Moje hodnotenie

upozornenie: tento prispevok nie je sponzorovany ani ucelne vyziadany od firmy Garnier, vyrobok som si zakupila sama za svoje peniaze a recenziu pisem iba na zaklade vlastnych, rokmi overenych skusenosti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára