sobota 7. januára 2012

New Year's Eyes

Hello, len tak v kratkosti foto mojho silvestrovskeho licenia.. (ktore som si sice predstavovala inak, no napokon som bola spokojna ze bolo vobec nejake, kedze sme cely den s priatelom varili a chystali trojchodovu veceru a pohostenie pre 8 ludi ... nestihla som si ani len upravit obocie :-/  .... Ale tie umele riasy sa mi pacia, len skoda ze som nemala k nim poriadne lepidlo, lebo tu v nemecku zohnat osobitne lepidlo k umelym riasam (okrem toho nekvalitneho ktore je ku kazdym pribalene) je zrejme nerealne. 
P.s: ospravedlnujem sa, netusim preco mi blogspot tu fotku nechce zobrazit inak ako vertikalne :(



3 komentáre:

  1. luxusne fotky!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skus Duo adhesive, na eBay stoji okolo 10eur, ale urcite sa da zohnat aj v obchodoch (ked je v BA na SVK, tak v Nemecku podla mna tiez musi byt ;o).nam ho odporucila vyucujuca na kurze vizazistiky, taktiez na youtube ho pouziva vacsina vloggerov a vizazistov.. :-) Katze

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líčenie je veľmi pekné. Môžem sa opýtať čo za značku sú tie umelé riasy? Ešte som tak krásne tvarované umelé riasy nevidela.. Chcela som si nejaké kúpiť, ale tie čo som zatiaľ videla, tak nestáli za veľa. Tvoje sú krásne! :)

    OdpovedaťOdstrániť