sobota 3. decembra 2011

Starostlivost o pokozku

V predoslom prispevku som predstavila produkty, ktore som si v poslednej dobe kupila. V tomto prispevku by som sa rada blizsie zaoberala jednou skupinou z tychto veci - produktami sluziacimi na osetrovanie pokozky. V tejto skupine predstavim nasledujuce veci:

- Telove mlieko Dove - klasicke modre, na normalnu plet.
Mlieko je v 400ml baleni za cenu 2,99 eura v Nemeckej DM drogerii, pre mna predstavuje velmi dobry pomer cena-objem-kvalita. Vonia klasicky ako Dove - kremovo, jemne. Konzistencia je lahka, nemastna, rychlo sa vstrebava, prevonia pokozku. Je to naozaj klasika, odporucam kazdemu, kto ma rad klasiku, co sa telovych mliek tyka :)

- Telove mlieko Dove - Go Fresh - s vonou zeleneho caju a uhorky
Pozor - toto mlieko chladi! A to nielen trosku, ale riadne! Ked som si ho kupovala, nevsimla som si to, kupila som si ho lebo krasne sviezo vonia. Ale je dobre naozaj az na leto. Natrela som sa nim po sprchovani a skoro som umrzla, normalne ma klepalo od zimy :D Takze ho zazimujem v policke a vytiahnem az ked sa vonku poriadne otepli :) Konzistencia, cena, objem - rovnake ako pri predoslom mlieku.

- Nivea Visage - jemne cistiace/odlicovacie mlieko
Dalsia klasika. Jemna vona, polotekuta konzistencia, celkom dobre odlicovacie vlastnosti (vhodne aj na oci a citlivu plet). Obsahuje vitamin E a lotosovy extrakt. Nezanechava na pleti mastny film. Balenie 200ml, cenu si nepametam bohuzial, ale bolo to nieco okolo 4 eur.

- HiPP Detsky osetrujuci olej
No budem sa opakovat, ale - klasika. Detsky olej - jedna z najlepsich veci pre suchu pokozku. Da sa vyuzit napr na masaze, ale aj v zime ked mate naozaj suchu pokozku (napr kolena, lakte, paty atd). Nie je odveci ani kvapnut si par kvapiek do kupela :) Pekne a velmi jemne vonia (ako babatko:) - je to nieco ako obdoba nasho Avirilu (to je ten modry olejcek co tak nadherne vonia). Objem 200ml, cena okolo 3 eur a pozoruhodne je zlozenie - Helianthus Annuus Seed Oil (slnecnicovy olej), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (mandlovy olej), Tocopherol (vitamin E), Parfum. Cize ziadne umeliny, konzervanty, silikony, nic :)

- Florena sprchovy gel s vonou Rakytnika resetliakoveho a Verbény citronovej
Dost divny nazov, ja viem :) O Rakytniku som v poslednej dobe vela citala, myslim ze to bude v blizkej dobe zase taky hit ako bola Aloe Vera, alebo Avokado, alebo Morske riasy a podobne.. :) Inak rakytnik sa oplati si prestudovat, je to skutocne rastlina s velkym potencialom. ALe teraz ku sprchacu - kupila som si ho zo zvedavosti a tiez preto lebo sa mi moj Dove uz minal a chcela som skusit opat nieco so sviezejsou vonou. Tento vonal nadherne ked som si k nemu privonala vo flaske a tiez ma zaujal tym ze neobsahuje silikony a farbiva. Pri sprchovani sa vsak velmi neosvedcil, vona sa akosi rozplynula (vonal naozaj az prilis jemne, skoro vobec), a konzistencia peny mi silno pripominala umyvanie riadu (cize saponat). Stal okolo 1,60 eura, balenie 250 ml. Uz si ho znovu nekupim :)

- Kamill Balzam na ruky a nechty
Chcela som take prakticke male balenie kremu na ruky do kabelky, kedze na jesen a v zime mam vecne suche ruky a moja mala Nivea sa mi uz pomaly ale isto mina. Toto vsak bol omyl. Vsetko by bolo v poriadku, keby nevonal ako muzsky, resp. dedkovsky :D cize ho asi prenecham mojmu milemu :) Inak konzistencia aj hydratacna schopnost obstojna. Ale ta vona sa neda vydrzat, citim sa s tym ako chlap :) Este ze som kupila len to male balenie, stalo okolo 70c.

- SNA Epil epilacny vosk
Tak nad tymto vyrobkom som rozmyslala uz dlhsie. Vzdy som chcela vyskusat epilaciu teplym voskom, najma na nohach lebo ma nebavi stale ich holit (aj ked nemozem sa stazovat, lebo mi chlpy chvalabohu az tak rychlo nerastu). Viem, ze tento "vosk" (ono to v skutocnosti ani nie je vosk podla mna) sa da aj doma vyrobit - jednoducho z cukru a citronovej stavy. No nechcela som riskovat, ze sa mi to nepodari a zbytocne znicim hrniec, cukor aj citrony aj kuchynu :) Tak som sa rozhodla trosku zainvestovat (nebolo to najlacnejsie, cena okolo 5 - 6 eur, no myslim ze vzhladom na velkost balenia 250ml sa to celkom oplati). Este som ho neskusala, preto o nom blizsie napisem az ked ho vyskusam :)

Na zaver este moje kremy povedali syyyr a bolo:
Left to right: SNÄ Epil, Dove Go Fresh body lotion, Dove body lotion, Nivea cleaning milk, HiPP baby body oil, Florena shower gel, Kamill hand and nail cream

2 komentáre:

  1. ten detsky olej ma celkom zaujal, mozno si ho kupim :) inak ten krem na ruky som mala a tiez mi moc nevonal, ani ucinkami az tak uzasny nebol. a cukrovou pastou hrniec neznicis, ak by sa ti pripalila, alebo nieco, nesmies to skrabat (je to pevne ako skala), ale treba do toho naliat vodu a nechat tak. vsetko sa uplne rozpusti. ale inak kuchyna z toho je zababrana dost a je pravda, ze sa ti to nemusi podarit spravit dobre a bude to nepouzitelne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na ten Hipp olej si ma navnadila:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť